Z vlastnej skúsenosti vieme, že stať sa môže naozaj hocičo, napríklad, že sa na tovare vyskytne chyba (opraviteľná či neopraviteľná) a vy budete nútení tovar reklamovať. Pri reklamácii sa, prosím, riaďte pokynmi nižšie, aby sa všetko mohlo vybaviť k vašej spokojnosti.
Postup pri reklamácii tovaru:
1. Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom e-mailu na info@mimulo.sk a v e-maile uveďte, prosím, nasledovné informácie:
- meno a priezvisko osoby, ktorá objednávku vytvorila;
- číslo objednávky, alebo dodacieho listu, či faktúry;
- adresu;
- telefónne číslo;
- dôvod (stručný opis) reklamácie;
- priložte fotografiu nedostatku.
2. Prijatie e-mailu Vám potvrdíme najneskôr nasledujúci pracovný deň. S konzultantom sa dohodnete, čo je potrebné zaslať, či stačí len časť alebo je produkt nutné dodať kompletný vrátane príslušenstva.
3. Tovar starostlivo zabaľte a pošlite na adresu:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov, Česká republika
Ak ide o objemnú zásielku nad 20 kg alebo napr. autosedačku, môžeme po predchádzajúcej dohode s vami zabezpečiť vyzdvihnutie a prepravu zásielky priamo u vás doma prostredníctvom prepravnej spoločnosti. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru hradíme v prípade oprávnenej reklamácie my.
4. O výsledku reklamácie vás budeme informovať.
- Pre zákazníkov
- Všetko o nákupe
- Najčastejšie otázky
- Výhody nákupu
- Služby
- Doprava a platba
- Vrátenie a výmena tovaru
- Reklamácia
- Darčekové poukážky
- Zľavové kupóny
- Blog
- O predajcovi
- Mimulo.sk
- Obchodné podmienky
- Ochrana osobných údajov GDPR
- Kontakty
- Hodnotenie zákazníkov
- Partnerské programy
- Affiliate program
- Veľkoobchodná spolupráca