Musím sa pri nákupe registrovať?
Nie, pre nákup na našich stránkach nie je registrácia povinná. Registráciou však získate ďalšie zľavy a výhody.
Je možné tovar vyzdvihnúť aj osobne?
Áno, tovar je možné po predchádzajúcej telefonickej dohode vyzdvihnúť aj u nás na prevádzke.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Z vlastnej skúsenosti vieme, že stať sa môže naozaj hocičo, napríklad, že sa na tovare vyskytne chyba (opraviteľná či neopraviteľná) a vy budete nútení tovar reklamovať. Čo robiť, keď tovar potrebujete reklamovať, si prečítajte tu.
Ako postupovať v prípade, že mi zásielka príde poškodená?
V prípade poškodenia zásielky - roztrhnutý či inak poškodený balík - zásielku od dopravcu nepreberajte a ihneď s dopravcom vyplňte formulár o poškodení zásielky. Zároveň nás o tomto, prosím, informujte, aby sme mohli túto záležitosť u dopravcu vyriešiť.
Ak balík nie je poškodený a vo vnútri balíka objavíte poškodený tovar, evidentne spôsobeného prepravou, je toto nutné reklamovať do 2 pracovných dní od uskutočnenia prepravy, platí pre GLS.
V prípade odmietnutia prevzatia zásielky zákazníkom si prevádzkovateľ internetového obchodu www.mimulo.sk vyhradzuje právo na náhradu nákladov vzniknutých v súvislosti s dopravou zásielky k zákazníkovi a naspäť a nákladov na odoslanie faktúry.
Môžem zakúpený tovar vrátiť?
Ponúkame vám možnosť vrátiť tovar nad rámec 14-dňovej zákonnej lehoty, a to do 30 dní od prevzatia tovaru. Ako postupovať sa dočítate v sekcii Vrátenie a výmena tovaru.
Potrebujem tovar vymeniť. Ako mám postupovať?
Objednali ste si tovar v našom e-shope a po rozbalení balíka ste zistili, že tovar nie je podľa vašich predstáv? V tom prípade nám ho do 30 dní od chvíle, kedy ste balík prevzali, môžete vrátiť a vymeniť za iný tovar. Nakupujte bez starostí. Ako postupovať pri výmene tovaru sa dozviete tu.
Ako zistím, že tovar je skladom?
V detaile tovaru je uvedená informácia o aktuálnej skladovej dostupnosti. Tento údaj uvádzame napr. ako Skladová dostupnosť (ks): viac ako 5 ks. Ak je u konkrétneho tovaru uvedený počet skladových položiek, tento tovar je skladom a je teda ihneď pripravený na expedovanie. Ak je pri tovare uvedený počet dní na dodanie, tento údaj označuje dobu dodania od výrobcu do nášho skladu.
- Pre zákazníkov
- Všetko o nákupe
- Najčastejšie otázky
- Výhody nákupu
- Služby
- Doprava a platba
- Vrátenie a výmena tovaru
- Reklamácia
- Darčekové poukážky
- Zľavové kupóny
- Blog
- O predajcovi
- Mimulo.sk
- Obchodné podmienky
- Ochrana osobných údajov GDPR
- Kontakty
- Hodnotenie zákazníkov
- Partnerské programy
- Affiliate program
- Veľkoobchodná spolupráca