Právo na vrátenie tovaru do 14 dní

Máte právo tovar vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia.

Odporúčame, aby bol vrátený tovar nepoškodený, bez známok opotrebovania a kompletný (teda vrátane všetkého príslušenstva, záručného listu, návodu atď.).

Pre jednoduché a rýchle vybavenie dodržte nasledujúci postup:

1. Kontaktujte nás na e-mailovú adresu info@mimulo.sk a do e-mailu, prosím, uveďte nasledovné informácie:

  • meno a priezvisko osoby, ktorá objednávku vytvorila;
  • číslo objednávky, alebo dodacieho listu, či faktúry;
  • adresu;
  • telefónne číslo.

2. Prijatie e-mailu Vám potvrdíme najneskôr nasledujúci pracovný deň.

3. Do balíka vložte prosím základné informácie - Meno, priezvisko, číslo objednávky (alebo faktúry, dodacieho listu), číslo bankového účtu a email pre rýchlejšie spracovanie vratky.

Tovar starostlivo  zabaľte a pošlite na adresu:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Česká republika

4. V prípade, že bude všetko v poriadku, vrátime Vám peniaze prevodom na účet najneskôr do 14 dní.

Kúpnu cenu nemožno vrátiť skôr, ako obdržíme vrátený tovar. Náklady spojené s vrátením tovaru (napr. poštovné) hradí kupujúci.

 

Výmena tovaru

V prípade, že ste objednali tovar, ktorý vám nevyhovuje, je možné ho do 14 dní od jeho prevzatia vymeniť. Chápeme, že nie vždy sa podarí vybrať tú správnu veľkosť oblečenia, farbu alebo len chcete vymeniť darček, ktorý sa vám nehodí. Nakupujte bez starostí.

Celú výmenu vybavíte z pohodlia domova.

Čo robiť, keď chcete tovar vymeniť:

1. Tovar nesmie mať známky prania alebo opotrebovania a ideálne by mal mať pôvodný obal.

2. Vytvorte si novú objednávku tak, že si do košíka vložíte tovar, za ktorý chcete vymeniť pôvodný kúpený. Klasicky zvolíte dopravu (ktorú hradiť nebudete, no vyplniť ju treba) a do poznámky napíšte VÝMENA TOVARU. My budeme vedieť, že ide o výmenu a tovar budeme rezervovať, kým nám pôvodný tovar kuriér doručí.

Pokiaľ tovar na výmenu bude mať vyššiu hodnotu ako pôvodná objednávka, uhradíte iba rozdiel čiastky. Doplatok uhradíte ako dobierku pri doručení novej objednávky. Pokiaľ rozdiel budete chcieť uhradiť prevodom, napíšte nám túto informáciu do poznámky k objednávke alebo ju pripíšte do zasielaného balíka.

3. Kontaktujte nás na e-mailovú adresu info@mimulo.sk a do e-mailu, prosím, uveďte nasledovné informácie:

  • meno a priezvisko osoby, ktorá objednávku vytvorila;
  • číslo pôvodnej objednávky, alebo dodacieho listu, či faktúry;
  • číslo novej objednávky;
  • adresu;
  • telefónne číslo.

4. Prijatie e-mailu Vám potvrdíme najneskôr nasledujúci pracovný deň.

5. Do balíka vložte prosím základné informácie - Meno, priezvisko, číslo objednávky (alebo faktúry, dodacieho listu) a email pre rýchlejšie spracovanie vratky.

Tovar starostlivo  zabaľte a pošlite na adresu:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Česká republika

6. Ihneď ako nám kuriér doručí zásielku na výmenu a všetko bude v poriadku a tovar skladom, bude obratom vymenený a v nasledujúci pracovný deň odoslaný. Celá výmena sa uskutoční v priebehu max. 7 dní. Náklady spojené s výmenou tovaru (napr. poštovné) hradí kupujúci.